دریافت تصاویر تهدیدآمیز در تلفن همراه مسافران فرودگاه صهیونیستی +عکس جنجالی

کد خبر: 1146070

منابع صهیونیستی از تعلیق پرواز هواپیمایی خبر دادند که قرار بود از فرودگاه بن گوریون به مقصد ترکیه بلند شود.

دریافت تصاویر تهدیدآمیز در تلفن همراه مسافران فرودگاه صهیونیستی 
+عکس جنجالی

پرواز هواپیمایی که قرار بود امروز (سه‌شنبه) از فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی به مقصد ترکیه بلند شود، پس از دریافت عکس‌های تهدید‌آمیز در تلفن همراه مسافران تعلیق شد.

به گزارش جروزالم پست، مسافران هواپیما از دریافت عکس‌هایی در گوشی‌هایشان خبر دادند که هواپیمایی را نشان می‌دهد که سقوط کرده است. پس از این اتفاق، هواپیما به ترمینال بازگشت و ماجرا به اداره امنیت فرودگاه گزارش داده شد.

مسافران و چمدان‌هایشان در حال بررسی مجدد هستند و گفته شده پس از تایید اداره امنیت، هواپیما مجاز به بلند شدن خواهد بود.

هنوز جرئیاتی در مورد نحوه دریافت تصاویر منتشر نشده است.  در بیانیه منتشر شده از سوی فرودگاه نیز مشخص نشده است که چه تعداد از مردم این تصاویر را دریافت کرده اند یا اینکه آیا همگی از یک برند تلفن همراه یا اپراتور استفاده می‌کرده اند یا خیر.

به گزارش سایت خبری وای‌نت، هواپیمای مذکور یک بوئینگ ۷۳۷  متعلق به شرکت هواپیمایی «آنادولوجت» ترکیه با ۱۶۰ مسافر و خدمه بوده است.

فرودگاه صهیونیستی

این تصویری از پرواز ۲۱۴ شرکت هواپیمایی «آسیانا ایرلاینز» است که در نهایت سقوط کرد. یکی از چندین تصویر ارسال شده برای مسافران امروز فرودگاه بن گوریون.

باشگاه خبرنگاران جوان

وقوع حادثه در فرودگاه بن‌گورین/ جلسه کنست کنسل شد

رسانه‌های رژیم اسرائیل از وقوع حادثه در فرودگاه بن‌گورین خبر دادند.

روزنامه معاریو: هواپیمای بن‌گورین به مقصد ترکیه تأخیر داشته است، مسافران هواپیما ویدیوهایی منتشر کرده‌‌اند که نشان می‌دهد چند هواپیما برخورد کرده‌اند.

رسانه های اسرائیل گزارش دادند که به صدا درآمدن آژیرهای خطر جلسه پارلمان رژیم اسرائیل (کنست) را کنسل کرده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد