ادای احترام پلیس به جامعه پزشکی +تصاویر

کد خبر: 992990

رئیس پلیس راهور پایتخت با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری از تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد.

ادای احترام پلیس به جامعه پزشکی +تصاویر

خبرگزاری فارس: سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با حضور در بیمارستان مسیح دانشوری، ضمن دیدار و گفتگو با دکتر ولایتی، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان و مدافعان سلامت در سراسر میهن اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

سردار مهماندار در این دیدار بیمارستان مسیح دانشوری رابه عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا معرفی کرد و ضمن اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌های دکتر ولایتی و متخصصان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این تقدیر نامه خطاب به دکتر ولایتی و مدافعان سلامت آمده است: ایثارگران جامعه عظیم پزشکی، درمانی و بهداشتی، بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می‌شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

در قسمت دیگری از این لوح آمده است: بر خود فرض می‌دانم در عمل به "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از زحمات وتلاش‌های مستمر شما افتخار آفرینان حوزه درمان و سلامت که مدال پرافتخار "مدافعان سلامت" را بر سینه دارید، قدرانی کنم که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا در کشور بدون هیچ چشم داشتی، ایثارگرانه و مجاهدانه خوش درخشیدید.

درود بی پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده و امید که در پرتو الطاف خداوندی به یمن غیرت و همیت دینی و ملی عزیزانی ایثارگر چونان شما خوش غیرتان سلامت، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش‌های بی وقفه وبازگشت آرامش و آسایش و سلامت جامعه باشیم.

همچنین در این دیدار صمیمانه دکتر ولایتی نیز از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و نیز نیرو‌های انتظامی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و از برقراری آرامش، امنیت و نظم در کشور با تلاش‌ها و مجاهدت‌های دلسوزانه تشکر کرد و گفت: امید است هر چه زودترشاهد از بین رفتن این ویروس از سرزمین اسلامی ایران و سراسر جهان باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد