آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با۷۵۰۰۰ کشته در صدر

کد خبر: 992574

طبق آخرین آمار جهانی کرونا تاکنون ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار ۸۲۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۲۴ مبتلا و ۷۴ هزار و ۸۰۹ کشته در رده نخست جهان قرار دارد.

آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با۷۵۰۰۰  کشته در صدر

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۸۲۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۶۵ هزار و ۹۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۳۰۳ هزار و ۱۵۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۲۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۴ هزار و ۸۰۹ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۱۲۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۵۳ هزار و ۶۸۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۵ هزار و ۸۵۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۴۴۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۴ هزار و ۴۵۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۹ هزار و ۶۸۴ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و ترکیه نیز به ترتیب با ۲۰۱ هزار و ۱۰۱، ۱۷۴ هزار و ۱۹۱، ۱۶۸ هزار و ۱۶۲، ۱۶۵ هزار و ۹۲۹ و ۱۳۱ هزار و ۷۳۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۲۱۳ هزار و ۱۰۹، ۱۵۹ هزار و ۳۵۹ و ۱۳۹ هزار و ۹۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با۷۵۰۰۰ کشته در صدر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد