وزیر بهداشت: کمبودی در زمینه داروی اربعین وجود ندارد

کد خبر: 881675

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبودی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی اربعین وجود ندارد.

وزیر بهداشت: کمبودی در زمینه داروی اربعین وجود ندارد

خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبودی در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی اربعین وجود ندارد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر شنبه در مراسم مانور اعزام کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی و بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعینطی سخنانی با بیان این که اهمیت امدادرسانی و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: نیروهای امدادی خدمات رسان در خط مقدم تامین امنیت و سلامت و در نقاط صفر مرزی قرار دارند.

وی خطاب به اعضا کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی گفت: شما حماسه آفرینان سلامت زائران سیدالشهدا( ع) و پیش قراولان تامین کننده سلامت زائران هستید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسیر تردد به کربلا تا مادامی که حکومت عدالت جو و ظلم ستیز ما به حکومت مهدی (عج) پیوند خورده است، پایدار خواهد ماند.

قاضی زاده هاشمی افزود: مراسم اربعین حسینی بزرگ ترین نماد اسلامی در قرن ۲۱ به شمار می رود و امسال این مراسم باشکوه تر و بهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آمبولانس ها از مرزهای غربی تا شرقی کشور در شعاع ۵ تا ۴۵ کیلومتری مستقر هستند، گفت: در صورت نیاز به زائران خدمات رسانی به سرعت به آن ها خدمت بهداشتی و درمانی ارائه خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی توسط زائران شد و گفت: از زائران درخواست داریم، تا مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنند تا در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان این که تمهیدات لازم در زمینه بهداشت و درمان اربعین اندیشیده شده است، گفت: دارو، پزشک و تجیهزات درمانی در داخل کشور ایران و همچنین عراق برای برگزاری مراسم اربعین ۹۷ به میزان کافی وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد