روده‌های یک زن هنگام «سزارین» سوراخ شد

کد خبر: 860414

روده‌های یک زن حین عمل «سزارین» در یک بیمارستان سوراخ شد و او را برای بار دوم روانه اتاق عمل کرد؛ اما بیمارستان این مسئله را بر عهده نگرفته و حتی خلاصه پرونده را برای پیگیری حقوقی در اختیار بیمار قرار نمی‌دهد.

روده‌های یک زن هنگام «سزارین» سوراخ شد

خبرگزاری فارس: روده‌های یک زن حین عمل سزارین در یک بیمارستان سوراخ شد و او را برای بار دوم روانه اتاق عمل کرد؛ اما بیمارستان این مسئله را بر عهده نگرفته و حتی خلاصه پرونده را برای پیگیری حقوقی در اختیار بیمار قرار نمی‌دهد.

همسر این زن آسیب‌دیده اظهار داشت: هفته گذشته همسرم برای انجام زایمان طبیعی به یکی از بیمارستان‌های شیراز مراجعه کرد، اما به او اعلام کردند زایمان به صورت طبیعی امکان‌پذیر نیست و باید به اتاق عمل برود.

وی افزود: پس از دو روز بستری در بیمارستان، عمل سزارین همسرم انجام شد که پس از خروج همسرم از اتاق عمل در حالی که او قبل از عمل هیچ مشکل و دردی نداشت، با درد شدید و بزرگی شکم مواجه شد که از پزشکان و مسؤولان بخش خواستار بررسی این موضوع شدیم، اما با پاسخ‌ها و رفتار نادرست آنان مواجه شدیم و به نتیجه دست نیافتیم.

شوهر این زن آسیب‌دیده ادامه داد: در نهایت پس از گذشت سه شبانه‌روز و پیگیری‌های انجام‌شده، آزمایش و بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشخص شد خطا مربوط به پزشک بوده که در زمان انجام عمل سزارین قصور و بی‌توجهی کرده و روده بیمار را سوراخ کرده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز همسرم تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری است.

وی بیان کرد: این تخلف پزشک معالج باعث ضربات و لطمات جبران‌ناپذیری به همسر اینجانب شده و با وجود شکایت‌های صورت‌گرفته کسی در این زمینه پاسخگو نیست و حتی خلاصه پرونده بیمار را برای پیگیری حقوقی و قضایی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد