امکان تماس تلفنی زائران با پزشکان متخصص

کد خبر: 853158

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر با اشاره به اینکه کمبود دارو برای حجاج نداریم، گفت:‌زائران می‌تواند از طریق تماس تلفنی مستقیم با پزشک متخصص مشکلات خود را مطرح و مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

امکان تماس تلفنی زائران با پزشکان متخصص

خبرگزاری فارس: سیدعلی مرعشی در ارتباط با آخرین وضعیت ارائه خدمات به حجاج اظهار داشت: از زمان ورود زائران بیمارستان‌های مکه فعال شده و 4 درمانگاه شبانه‌روزی نیز فعالیت خود را آغاز کردند و مطب‌ها نیز در هتل‌های محل استقرار زائران به صورت 8 ساعته خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: از روز بازگشایی این مراکز بیش از 100 زائر مراجعه کرده و 25 مورد بستری داشته‌ایم که 4 مورد آن مربوط به بستری در بیمارستان‌های صعودی‌ در مکه بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در زمینه بکارگیری تجهیزات مدرن برای خدمت‌رسانی به حجاج گفت: همه خدمات تقریباً مشابه سال گذشته بوده ولی امسال سیستم بدون کاغذ را برای پذیرش بیماران به روزرسانی کرده و همه موارد مرتبط با بیماران اعم از دارو، تزریقات و ... همه بر اساس پذیرش سیستم بدون کاغذ صورت می‌گیرد.

مرعشی اعلام کرد: همچنین زائران می‌توانند مشکلات حوزه پزشکی خود را به صورت شبانه‌روزی و از طریق تماس با شماره پزشک متخصص اعلام کنند و بر همین اساس شماره متخصصین در اختیار مدیران مجموعه قرار گرفته و این موضوع از رفت و آمد بیماران در هوای گرم خودداری می‌کند.

وی در مورد داروی مورد نیاز بیماران اظهار کرد: از دو هفته قبل از حضور حجاج داروهای مورد نیاز به عربستان ارسال و در فرودگاه جده تخلیه شد و پس از آن در همه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های مورد نیاز توزیع آن صورت گرفت و خوشبختانه اکنون مشکل کمبود دارو نداریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد