سینما، آمپول، جومونگ!/ شما اگر جای پزشکان بودید با هنرمندان چگونه رفتار می‌کردید؟

کد خبر: 548616

گویا درگذشت استاد عباس کیارستمی با حاشیه‌ای همراه شده است و این حاشیه همچنان ادامه دارد. خیلی‌ها از جمله هنرمندان، علت فوت ایشان را کم‌کاری وزارت بهداشت و تیم پزشکی می‌دانند. از آن طرف وزارت بهداشت و تیم پزشکی، علت فوت را فانی بودن این دار و اینکه بالاخره بازگشت همه به سوی اوست، ذکر کرده‌اند.

سینما، آمپول، جومونگ!/ شما اگر جای پزشکان بودید با هنرمندان چگونه رفتار می‌کردید؟
سینما، آمپول، جومونگ! / شما اگر جای پزشکان بودید با هنرمندان چگونه رفتار می‌کردید؟

طنز پس پریروز؛ رضا احسان‌پور: گویا درگذشت استاد عباس کیارستمی با حاشیه‌ای همراه شده است و این حاشیه همچنان ادامه دارد. خیلی‌ها از جمله هنرمندان، علت فوت ایشان را کم‌کاری وزارت بهداشت و تیم پزشکی می‌دانند. از آن طرف وزارت بهداشت و تیم پزشکی، علت فوت را فانی بودن این دار و اینکه بالاخره بازگشت همه به سوی اوست، ذکر کرده‌اند. این اختلاف نظر باعث کشمکش بین این دو گروه شده و پیامدهایی را به همراه داشته است. البته اگر هم به همراه نداشته، مسلما با این مطلب به همراه خواهد داشت!

اگر شما یک پزشک بودید و به شما تهمت می‌زدند که در خصوص رسیدگی به یک بیمار کم‌کاری و بی‌توجهی کرده‌اید، برای پاسخ‌گویی، رفع اتهام، دفاع و یا حتی انتقام چه‌کار می‌کردید؟

الف- ورود هنرمندان را به بیمارستان‌ها و مطب‌ها قدغن و دیگر نه آنها را جراحی می‌کردیم نه مداوا.

ب- اجازه می‌دادیم به مطبمان بیایند ولی دیر به دیر به آنها نوبت می‌دادیم.

ج- به آنها نوبت می‌دادیم ولی دقیقا روزی که نوبتشان بود نمی‌آمدیم مطب.

د- به آنها نوبت می‌دادیم و چند بیمار بدحال را استخدام می‌کردیم که همزمان با او در اتاق انتظار بمانند و او را به انواع بیماری‌های واگیردار و خطرناک مبتلا کنند.

ه- به او نوبت می‌دادیم و وقتی وارد اتاقم می‌شد از همان اول چوب بستنی می‌کردیم توی دهانش و درنمی‌آوردیم تا حالش بد شود تا خاطره تلخی برای او به یادگار گذاشته باشیم.

و- او را معاینه می‌کردیم ولی برای او داروهای اشتباهی تجویز می‌کردیم. یا داروهایی با عوارض جانبی مسخره و عذاب‌آور.

ز- او را معاینه می‌کردیم و برای او داروهای کمیاب و گران‌قیمتی که بدون دفترچه بیمه باید تهیه کند تجویز می‌کردیم.

ح- او را معاینه می‌کردیم و به‌جای قرص و کپسول، فقط برای او آمپول تجویز می‌کردیم. آن هم به تعداد زیاد که اولا هم آب‌کش شود و هم اینکه مدام مجبور باشد برود آمپول بزند و ترس داشته باشد که نکند بولوتوث آمپول خوردنش پخش شود!

ط- ز- خجالت می‌کشیدیم و این مسخره‌بازی را تمام می‌کردیم.

ی- همه موارد

اگر شما یک هنرمند (در این مورد خاص، کارگردان و بازیگر) بودید در جواب کم‌کاری وزارت بهداشت و تیم پزشکی در خصوص درمان هنرمندان برای اینکه به آنها درس عبرت داده، انتقام گرفته و جگرتان حال بیاید چه‌کار می‌کردید؟

الف- مریض نمی‌شدیم!

ب- دیگر در هیچ فیلم و سریالی که در آن کسی نقش پزشک را بازی کند، نمی‌ساختیم.

ج- نسخه ایرانی فیلم سینمایی «دکتر استرنج لاو» را می‌ساختیم.

د- یک سریال برای ماه رمضان می‌ساختیم و شخصیت اصلی و محبوب فیلم را در قسمت آخر به دست یک پزشک می‌کشتیم تا حال همه برای عید فطر گرفته شود.

ه- به‌صورت شبانه‌روزی فیلم و سریال‌های خارجی ترکیه‌ای، کره‌ای در مورد پزشکان خارجی در اختیار مردم قرار می‌دادیم.

و- پزشکان را تحریم و فقط از طب سنتی استفاده می‌کردیم.

ز- خجالت می‌کشیدیم و این مسخره‌بازی را تمام می‌کردیم.

ز- همه موارد

شما اگر جای هر کدام از این دو گروه بودید چه‌کار می‌کردید؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد