سردار پاکپور: مدیریت بحران در پلدختر مطلوب نیست

کد خبر: 933731

فرمانده نیروی زمینی سپاه بر نبود مدیریت صحیح در منطقه سیل‌زده پلدختر تأکید کرد و از مسوولان استانی خواستار رفع این مشکل شد.

سردار پاکپور: مدیریت بحران در پلدختر مطلوب نیست

خبرگزاری مهر: سردار محمد پاکپور در خصوص وضعیت این شهرستان اظهار کرد: پس از بادید هوایی که از پلدختر داشتیم بایستی گفت که شرایط این شهرستان مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: از نظر مدیریتی خوب عمل نشده، همچنین از نظر آب آشامیدنی و غذا مشکلاتی وجود دارد که موجب گلایه‌مندی مردم این منطقه شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه برای بررسی و رسیدگی هر چه بهتر منطقه سیل‌زده پلدختر را به چهار بخش تقسیم کردیم، افزود: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به طور ویژه این شهرستان را مدیریت خواهد کرد.

پاکپور بیان داشت: در حال حاضر مهمترین نیاز اصلی شهرستان برقراری ارتباط جاده‌ای، مواد غذایی، چادر، پتو و برخی اقلام ضروری است.

وی بر نبود مدیریت صحیح در منطقه سیل‌زده پلدختر تأکید کرد و از مسوولان استانی خواستار رفع این مشکل شد.

امدارسانی بالگردهای سپاه به سیل زدگان پلدختر فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیروهای زمینی سپاه منطقه به پلدختر رسیده‌اند و امداد هوایی نیز با کمک بالگردهای هوایی نیروی زمینی از امروز انجام می‌شود.

سردار محمد پاکپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای زمینی سپاه منطقه به پلدختر رسیده‌اند و امداد هوایی نیز با کمک بالگردهای هوایی نیروی زمینی از امروز انجام می شود.

وی با اشاره به اعزام بالگردها به پلدختر و خدمات‌رسانی به مردم افزود: بعضی از مناطق استان لرستان در محاصره سیل و مردم‌شان نیازمند امداد و نجات هستند و همین موضوع برای ما مهم و در اولویت است؛ امداد و نجات به‌وسیله خودروهای ویژه این کار و بالگرد انجام می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد