جانشین وزیر دفاع: ایران آماده توسعه همکاری‌های نظامی با روسیه است

کد خبر: 906850

جانشین وزیر دفاع از آمادگی ایران جهت توسعه و تعمیق همکاری­‌های دفاعی و نظامی با روسیه در کلیه زمینه­‌ها خبر داد.

جانشین وزیر دفاع: ایران آماده توسعه همکاری‌های نظامی با روسیه است

خبرگزاری تسنیم: جانشین وزیر دفاع از آمادگی ایران جهت توسعه و تعمیق همکاری­‌های دفاعی و نظامی با روسیه در کلیه زمینه­‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، "ژنرال اسپینوف"، معاون رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری­‌های نظامی ایران و روسیه، در محل وزارت دفاع با سردار قاسم تقی‌زاده، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، دیدار و پیرامون آخرین وضعیت همکاری‌های دفاعی دو کشور، تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کرد.

در این دیدار طرف ایرانی با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به نیرو‌های مسلح، دولت و ملت فدراسیون روسیه، همکاری­‌های راهبردی تهران و مسکو در مبارزه با تروریسم را الگوی موفقی جهت مدیریت و حل و فصل بحران­‌های منطقه‌­ای و بین­‌المللی ارزیابی و خروج نیرو‌های نظامی آمریکا از کشور سوریه را شکستی دیگر برای سیاست­‌های نابخردانه ترامپ در منطقه و جهان دانست.

سردار تقی زاده با اشاره به امضای موافقت نامه بین دولتی همکاری­‌های نظامی در ۳۰ دی ماه ۱۳۹۳ (ژانویه ۲۰۱۵) توسط وزرای دفاع دو کشور بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه و تعمیق همکاری­‌های دفاعی و نظامی دو کشور در کلیه زمینه­‌ها را اعلام کرد.

"ژنرال اسپینوف" با ابراز خرسندی از برگزاری دومین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری­‌های نظامی و ارائه گزارشی از همکاری‌های نظامی دو جانبه تهران-مسکو در زمینه‌­های مختلف، توسعه، تعمیق و تحکیم روابط سازنده میان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه را عامل مهمی برای تامین امنیت در منطقه و جهان دانست.

وی در ادامه افزود: در سایه همکاری­‌های نظامی پرحجم و تعامل پرقدرت دو کشور در سوریه، امکان تامین امنیت و ثبات در منطقه و جهان وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد