سردار شکارچی: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است

کد خبر: 868178

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان از روحیه "عالی" نیرو‌های مسلح ایران در هراس‌اند گفت: وجود مراکزی مانند الغدیر بخش قدرت نرم نیرو‌های مسلح را تقویت و تعمیق می‌بخشد.

سردار شکارچی: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است

خبرگزاری تسنیم: سردار ابوالفضل شکارچی با اشاره به اهمیت افتتاح مراکز فرهنگی آموزشی در وزارت دفاع اظهار داشت: وجود مراکزی مانند الغدیر بخش قدرت نرم نیرو‌های مسلح را تقویت و تعمیق می‌بخشد.

وی با تأکید بر اهمیت قدرت نرم نیرو‌های مسلح افزود: بخش مهمی از قدرت نیرو‌های مسلح را قدرت نرم آن تشکیل می‌دهد، اقدامات تمام افرادی که در افتتاح مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر نقشی از خودبرجای گذاشته‌اند مانند مدرسه علمیه‌ای بوده که توسط فردی بنیان‌گذاری شده و انسان‌های بزرگی در دامن آن تربیت می‌شوند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با ابراز خرسندی از فعالیت‌های مرکز الغدیر قم گفت: توان نظامی وزارت دفاع زمانی به حداکثر اقتدار می‌رسد که نیرو‌های آن به حداکثر بصیرت نائل شوند، مرکز الغدیر تاکنون بسیار موفق عمل کرده و با تجهیز و مدرن سازی مرکز، خروجی و نتایج مثبت آن بیشتر خواهد شد.

سردار شکارچی مراکز فرهنگی و آموزشی را سرمایه‌های معنوی وزارت دفاع دانست و ادامه داد: مرکز فرهنگی آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر یک سرمایه معنوی مهم برای وزارت دفاع بوده که مأموریت بسیار سنگینی در زمینه اقتدار نیرو‌های مسلح و حوزه صنعت دفاعی بر عهده دارد.

وی با اشاره به برخی از کارکرد‌های مرکز الغدیر قم خاطرنشان کرد: این سرمایه معنوی می‌تواند روحیه جهادی نیرو‌های مسلح را تقویت کرده و دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را در بین خانواده‌های وزارت دفاع را بیشتر کند.

سخنگوی ارشد وزارت دفاع با تأکید بر سیاست وزارت دفاع از گسترش مراکز فرهنگی و بصیرت افزایی ابراز کرد: تمام واحد‌های وزارت دفاع از چنین امکاناتی برخوردار بوده و وزارت دفاع موفق بوده تا مدلی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی به بخش‌ها و قسمت‌های مختلف نظامی کشور ارائه دهد.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان تأکید کرد: روحیه نیرو‌های مسلح عالی است و یکی از عوامل مهم تعرض و حمله به نیرو‌های مسلح توسط برخی افراد شیفته یا عامل غرب در کشور همین روحیه قوی و قدرتمنددر بین نیرو‌های مسلح بوده که نشانه اقتدار نظام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد