غیب‌پرور: شهید طهرانی مقدم مایه افتخار رزمندگان است

کد خبر: 682316

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نیمه ماه مبارک رمضان با خانواده سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر:رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نیمه ماه مبارک رمضان با خانواده سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار با تجلیل از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم، گفت: زهد و تقوای این شهید عزیز به همراه فعالیت‌های علمی او، از وی شخصیت منحصر به فردی ساخته بود.

وی همچنین با اشاره به سابقه شهید طهرانی مقدم در حل مشکلات و کمبودهای تجهیزات راهبردی در جنگ تحمیلی افزود: این شهید گرانقدر هر وقت قول و وعده‌ای برای پیشرفت صنایع دفاعی می‌داد به آن عمل می‌کرد و کسی در وعده‌های ایشان شک نمی‌کرد. سردار غیب پرور خطاب به مادر شهید گفت: شهید حسن طهرانی مقدم مایه افتخار همه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مبارزه و الگوی جهاد علمی است و شما نیز دعا کنید عاقبت ما همانند وی ختم به خیر و شهادت شود. در این دیدار برادر شهید طهرانی مقدم با ذکر خاطراتی از این شهید گفت: رمز موفقیت شهید طهرانی مقدم توکل به خدا در همه امور بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد