حجت‌الاسلام طائب: مذاکره برد-برد به معنای مذاکره ذلیلانه است

کد خبر: 1042404

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: با مذاکره سیاست کثیف آمریکا تغییر نمی‌کند، بلکه راه برای اجرای اهداف شیطانی و شوم دشمن باز می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب: مذاکره برد-برد به معنای مذاکره ذلیلانه است

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم گرامیداشت نهم دی در شهرستان قرچک با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شهادت حادثه نیست، کسانی که در جنگ شهید شدند خداوند بالاترین درجه را به آنان عنایت کرده و کسانی که به مقام شهادت نائل نشدند، پس از مدتی متوجه شدند چه درجه ارزشمندی را از دست داده‌اند، بار‌ها گفته شده و باز هم میگوییم، زیرا که شکی در آن نداریم، اگر شهید سلیمانی به‌صورت طبیعی از دست ما می‌رفت می‌بایست تعجب می‌کردیم، در حال حاضر شهید سلیمانی به تقدیرش و به خواسته‌اش رسید.

وی افزود: شهادت انتخابی است و شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس، شهید فخری‌زاده و سایر شهدا به‌خواست خداوند شهید شدند، البته طلب شهادت از خداوند تکلیف بزرگی در پیش دارد و آرزو و هدف بسیار بزرگی است که این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه عماریون کشور با اشاره به مذاکره با آمریکا گفت: تأسف می‌خورم از کسانی که حرف از مذاکره برد-برد می‌زنند، این مذاکره به معنای مذاکره ذلیلانه است، عبارت برد-برد در واقع دادن امتیاز به طرف مقابل است که صلح محسوب نمی‌شود بلکه ذلت است و امروز با مذاکره سیاست کثیف آمریکا تغییر نخواهد کرد، بلکه راه برای اجرای اهداف شیطانی و شوم دشمن باز می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه بیان کرد: جامعه را مردم‌پایه هدایت و مدیریت کنید و تمرکز بر داخل باشد. جامعه مردم پایه به منزله ساخت واکسن ملی، رسیدن به توانمندی‌های بزرگ در حوزه پتروشیمی، هسته‌ای، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، پزشکی وغیره بوده و امروز مدیریت مردم‌پایه به اوج قدرت رسیده است.

وی با اشاره به عملکرد در چارچوب جامعه مردم‌پایه تصریح کرد: جایگاه‌های بنزین سرشار از سوخت، تولید نفت، بنزین وگازوئیل، چشم پوشی از سایر کشورها، الزام کشتی‌های آمریکایی به کسب اجازه از ایران برای عبور از خلیج‌فارس و تنگه هرمز و ... به معنای نتیجه گرفتن از جامعه مردم پایه است.

فرمانده قرارگاه عماریون کشور اذعان داشت: دو گونه تحریم وجود دارد یک تحریم بیرونی و یک تحریم داخلی رفع تحریم داخلی هزاران برابر تأثیر گذارتر از تحریم‌های خارجی است.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی بیان کرد: پیام حماسه ۹ دی این بود که ما تا رسیدن روز ظهور مقاومت می‌کنیم و تحریم‌های خارجی تأثیری نخواهد داشت و در صورتی که نفوذ در اقتصاد داخلی و رانت و فشار از بین برود تحریم خارجی نیز خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه زهرای مرضیه و جامعه حسینی است و این نهضت ادامه دارد، زیرا که مردم ارزش‌های دینی و مذهبی خود را با هیچ‌چیز دیگری معامله نمی‌کنند و عشق به ائمه اطهار افتخار ملت ایران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد