سرلشکر باقری: باید دوران زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم

کد خبر: 1021696

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم که دوران زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم و از آن پاسداری کنیم.

سرلشکر باقری: باید دوران زرین دفاع مقدس را زنده نگه داریم

خبرگزاری مهر: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سلام و صلوات بر ذخیره عالم امکان و وجود حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و درود و صلوات بر ارواح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت (ع) و مدافعین وطن اسلامی به ویژه شهید عالی مقام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و عرض تحیت به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای.

وی افزود: جمع حاضر که امروز توفیق شرفیابی به محضر حضرتعالی پیدا کرده‌اند، جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح، مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس، فرماندهان و رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع)، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، جانبازان و ایثارگران عزیز، بسیجیان دلاور، مداحان اهل بیت (ع) و فعالان عرصه ادبیات، سینما، تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی دفاع مقدس در سطح ملی و استانی در سراسر کشور هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: امروز ما مفتخریم چهلمین سالگر دفاع مقدس که تضمین کننده حیثیت کشور، هویت و امنیت ملی و عزت و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی شد را گرامی بداریم. ما وظیفه خود می‌دانیم که آن دوران زرین و قطعه نورانی در تاریخ کشور را زنده نگه داریم و پاسداری کنیم.

سرلشکر باقری گفت: ما مصمم هستیم تا تاریخ دفاع مقدس که ذخیره‌ای گرانبها برای رشد ملی، پیشرفت کشور، عزت، امنیت، سلامت، استقلال و آزادی نسل فعلی و نسل‌های آینده می‌باشد را حفظ کنیم و از هر گونه تحریف و انحراف مصون بداریم و نگذاریم آن دوران سراسر افتخار به فراموشی سپرده شود.

تکمیل می‌شود...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد