برنامه‌های نیرو‌های مسلح بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

کد خبر: 1002053

رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برنامه‌های سالگرد دفاع مقدس به دلیل بیماری کرونا در شهر‌های سفید، میدانی اجرا می‌شود و در سایر شهر‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌شود.

برنامه‌های نیرو‌های مسلح بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم : سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: پیرو ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح خانواده نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه نیروی انتظامی وزارت دفاع و سپاه در این چهلمین سال ماموریت برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ما ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش‌های از زمین و هوا و دریا مردم ما را مورد هجمه قرار داد. در آن هنگام امام عزیز فرمودند بیگانه‌ای آمده سنگی زده شیشه‌ای شکسته است و بعد فرمان دادند هرکس می‌تواند در مقابل پیشروی دشمن بایستد به جبهه برود و در مقابل دشمن بایستد.

سردار فضلی افزود: درحالی که دشمن با هدف سرنگونی نظام جنگ را شروع کرده بود رزمندگان از رسیدن دشمن به اهداف بلندی که درسر داشت جلوگیری کردند. در این مقطع شهدای عزیز و پرچمداری الگو شدند و ما از آن‌ها پیروی کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: فرماندهان ما امروز با همان الگوی مقاومت جبهه مقاومت را هم هدایت کردند و جمهوری اسلامی مفتخر است که چهل سال را با مقاومت پشت سر گذاشته است. جنگ ما جنگ عزت بود و همه مستضعفان برای دفاع به میدان آمدند و امروز جبهه مقاومت با همین هویت ایجاد شده است. امروز مجموعه بزرگ خانواده نیرو‌های مسلح در کنار یکدیگر اتفاقات بزرگی را رقم زدند.

سردار فضلی با بیان اینکه در این بزرگداشت خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح برنامه‌هایی را پیش بینی کرده اند گفت: برخی از این برنانه‌ها مشترک است و ما مفتخریم در سپاه و بسیج چهل هفته را به مناسبت فتوحات دفاع مقدس ویژه برنامه داشته باشیم. در این برنامه نیرو‌های پنجگانه سپاه بویژه سازمان بسیج با بکارگیری سپاه‌های استانی انشاءالله در حوزه دفاع مقدس و تبیین دستاورد‌های آن برنامه‌های خوبی خواهند داشت. در گام دوم انقلاب از الگوی دفاع مقدس که کشور ما را بیمه کرده است بهره خواهیم برد. شاهد هستید امروز بهترین برنامه دفاع از کشور را داریم و انشاءالله با این الگو گام‌های بلندی را در گام دوم انقلاب بر می‌داریم و در این چهل هفته که برنامه‌هایی را به تناسب هر رده خواهیم داشت با مردم عزیز صحبت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: به دلیل بیماری کرونا در شهر‌های سفید این برنامه‌های میدانی اجرا می‌شود و در سایر شهر‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد