انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پرواز‌های ایرانی

کد خبر: 975204

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عدم سوخت رسانی به هواپیما‌های ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روز‌های اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیر قانونی و غیر انسانی دانست.

انتقاد شدید وزیر راه از سوخت ندادن اروپا به پرواز‌های ایرانی

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در همایش بین‌المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این‌که به‌فرمان خدای متعال، انقلاب کرده‌ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت و سخت‌تر شده است.

وی افزود: در این مسیر نیز شاهد رفتار‌های غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم. آن‌ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و به انسان‌ها ندارد، سر باز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان می‌کنند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری هم می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم که تلاش دارد، باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها، تخریب کند؛ بنابراین نیاز داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز تلاش ما این است که سهم نیرو‌های دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مود‌های حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش‌بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آن‌ها در همه حوزه‌ها اقدامات مؤثر انجام دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد