انتصاب سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد خبر: 874037

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی، حبیب‌اله چاغروندی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌اله چاغروندی طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، با سابقه‌ای چون مدیرکلی دفتر نظارت، ارزیابی و کنترل پروژه شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پرند و همچنین مدیرکلی اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس شد.

مراسم تودیع سعید غفوری مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس و معارفه حبیب‌اله چاغروندی به عنوان سرپرست جدید این شرکت با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر،فرماندار، امام جمعه و معین ویژه پردیس ضمن قدردانی از زحمات غفوری در دوران تصدی برگزار شد.

متن حکم انتصاب سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس حبیب اله چاغروندی

عضو محترم هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس

سلام علیکم:

با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری اعضای محترم هیأت مدیره و کارکنان آن شرکت در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

حبیب اله طاهرخانی

رئیس مجمع عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد