امنیت شغلی کارگران باید تامین شود

کد خبر: 836864

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه با تاکید بر حل مشکلات کارگران گفت: تامین امنیت شغلی کارگران یکی از نیاز‌های جدی و ضروری این قشر است.

امنیت شغلی کارگران باید تامین شود
خبرگزاری ایرنا: اولیاء علی بیگی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در سرسرای اجتماعات شهدای دولت استانداری، افزود: متاسفانه به دلیل قرارداد‌های موقت کار، کرامت و عزت کارگران مخدوش شده که باید کرامت این قشر زحمتکش حفظ شود.
وی با بیان اینکه قشر کارگر با وجود همه مشکلات همچنان پای انقلاب و نظام ایستاده اند، گفت: کارگران انتظار دارند مسئولان به صورت جدی پیگیر مسایل و مشکلات آن‌ها باشند.
او بر تلاش در راستای احیای واحد‌های تولیدی تعطیل شده تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از واحد‌های تولیدی معتبر و بزرگ استان نیز با مشکل روبرو شده و در آستانه تعطیلی هستند.
وی حفظ اشتغال موجود را مهمتر از ایجاد شغل جدید دانست و گفت: از اداره کار درخواست می‌کنیم اهمیت بیشتری به حفظ اشتغال موجود بدهد.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه در ادامه گفت: اتحاد و همبستگی بین مسئولان و مردم یکی از نیاز‌های اصلی کشور است چرا که دشمنان هم قسم شده اند در مقابل پیشرفت‌های ملت ایران سنگ اندازی کنند.
علی بیگی یادآوری کرد اگر این اتحاد و همدلی را امروز تقویت نکنیم فردا دیر می‌شود.
او بر کنار گذاشتن اختلافات نیز تاکید کرد و گفت: مردم به عملکرد برخی از مسئولان انتقاد دارند که این افراد نیز باید اتقاد پذیر باشند و خود را اصلاح کنند.
دبیرخانه صنعت و معدن، رئیس کانون بازنشستگان و عضو اتاق تعاون کرمانشاه نیز در این مراسم، بیکاری را مهمترین مشکل استان مطرح کردند و از مسئولان خواستند با اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال تلاش نمایند.
در این مراسم از خدمات داود یاوری قدردانی و حسن عزیزی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه منصوب شد.
عزیزی اهل شهرستان سرپل ذهاب و برادر مرحوم احمد عزیزی شاعر انقلاب است.
عزیزی سال ۷۰ به عنوان مدیرکل فنی و حرفه‌ای در استان کرمانشاه خدمت کرده است و همچنین مدیرکلی فنی و حرفه‌ای اردبیل و البرز را در کارنامه کاری خود دارد.
آخرین پست او ریاست تربیت مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای البرز بوده است.
داوود یاوری پیش از این به مدت چهار سال به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه فعالیت داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد