ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و کندوان

کد خبر: 688855

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: پس از اذان ظهر امروز و از حدود ساعت ۱۴ با افزایش سفر در محروهای خروجی تهران شاهد افزایش ترافیک‌ خواهیم بود و در این ساعات ترافیک در مبادی خروجی تهران خصوصاً آزادراه تهران ـ کرج افزایش می‌یابد.

خبرگزاری فارس: درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ای کشور و اعمال محدودیت ترافیکی در ایام تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: طبق گزارش سازمان هواشناسی در این ایام از لحاظ جوی بارش خاصی در جاده‌های کشور نداریم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر آزادراه کرج ـ قزوین محدوده پل فردیس تا امامزاده طاهر ترافیک نیمه‌سنگین است ضمن آنکه در محور هراز نیز محدوده کهرود تا سه‌راهی کلاو و پلور تا گزنک ترافیم نیمه‌سنگین است.
خالدی ادامه داد: در حال حاضر در محور کرج ـ چالوس از تونل کندوان تا هزارچم‌ ترافیک نیمه‌سنگین است و پس از اذان ظهر امروز و از حدود ساعت 14 با افزایش سفر در محورهای خروجی تهران شاهد افزایش ترافیک‌ خواهیم بود و در این ساعات ترافیک در مبادی خروجی تهران خصوصاً آزادراه تهران ـ کرج افزایش می‌یابد.
رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز از سمت کرج به مرزن‌آباد ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 امروز یکشنبه مورخ‌ 96/04/04 الی 03:00 روز دوشنبه مورخ‌ 95/04/05 از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است؛ با اعلام ماموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز یکشنبه مورخ‌ 96/04/04 الی 03:00 روز دوشنبه مورخ 96/04/05 ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه ‌است.
خالدی اظهار داشت: مسافران در نظر داشته باشند که فقط به رسیدن به مقصد فکر نکنند و طول سفر را هم بخشی از سفر بدانند.
وی با تأکید بر اینکه مسافران و رانندگان از توقف در طول سواره‌رو و جاده خودداری کنند، بیان داشت: مهم‌ترین موضوع در تعطیلات این است که رانندگان دقت کنند در ترافیک‌ها به هیچ‌عنوان از شانه آسفالتی و خاکی جاده تردد نکنند تا در صورت بروز گلوگاه‌های ترافیکی نیروهای امدادی بتوانند به‌راحتی سیر کنند.
رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در محورهای چالوس و هراز مسافران دقت کنند که فقط در مقاطع مشخص‌شده توقف کنند و از توقف در طول سواره‌رو خودداری کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد