کاهش ۱۶ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی

کد خبر: 676745

بررسی آمار سازمان بنادر و دریانوردی حاکی از آن است که عملکرد تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی فروردین امسال در مقایسه با ماه پیش از آن ۱۶ درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم:بررسی آمار سازمان بنادر و دریانوردی حاکی از آن است که عملکرد تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی فروردین امسال در مقایسه با ماه پیش از آن ۱۶ درصد کاهش یافته است.
بر اساس آمار رسمی سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۰ هزار و ۸۲۹ تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

مجموع تخلیه و بارگیری کالای فلزی و کالای ساختمانی و معدنی در این بندر به ترتیب ۳۶۶ هزار و ۴۴۸ تن و یک میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۳۳ تن بوده است. در اولین ماه امسال ۹۹۴۴ تن ماشین‌آلات، وسایل نقلیه، قطعات بدکی و ابزارآلات در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است. سهم کود و مواد شیمیایی، منسوجات چرم، پوشاک، الباف، کاغذ و چوب و خرده بار متفرقه به ترتیب ۱۳۱۵۴۱ تن، ۶۸۰۳ و ۷۲۸۷ تن بوده است. کالای کانتینری و فرآورده‌های نفتی نیز به ترتیب ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۵۸۷ تن و یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۲۴ تن بوده است. در مجموع در فروردین امسال ۶ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۹۶ تن انواع کالا در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با ماه پیش از آن (اسفندماه سال ۹۵) کمی بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته است. در آخرین ماه سال گذشته مجموع عملکرد تخلیه و بارگیری بندر شهید رجایی ۷ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۰۶ تن بوده.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد