قرارداد فاینانس قطار برقی تهران مشهد نهایی می‎شود

کد خبر: 669713

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد تامین فاینانس ۲ میلیارد دلاری برای برقی کردن قطار تهران - مشهد خبر داد و گفت: اسناد مناقصه تامین مالی ۱۰۰ فروند هواپیما تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد تامین فاینانس ۲ میلیارد دلاری برای برقی کردن قطار تهران - مشهد خبر داد و گفت: اسناد مناقصه تامین مالی ۱۰۰ فروند هواپیما تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.
اصغر فخری کاشان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: اسناد مربوط به مناقصه تامین فاینانس ۱۰۰ هواپیما در حال آماده شدن است و احتمالا حداکثر تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمالا ۱۰ شرکت‌کننده در این مناقصه خواهیم داشت، افزود: از همه جای دنیا برای شرکت در این مناقصه اعلام آمادگی کردند که می‌توان به کشورهای ژاپن، نروژ، دانمارک و... اشاره کرد. قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص سرمایه‌گذاری برای توسعه شبکه ریلی نیز گفت: قرارداد مربوط به تامین مالی برقی کردن راه‌آهن تهران - مشهد با چینی‌ها نهایی شده که مبلغ آن ۲ میلیارد دلار است و احتمالا تا ماه ژوئن نهایی می‌شود. وی همچنین از سفر مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرانسه برای تحویل ATR‌ها خبر داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد