اخذ جریمه دیرکرد بانکی رفع شود

کد خبر: 508368

رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت جداگانه با آیت‌الله حسین نوری‌همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند. ایشان با بیان این‌که «معیشت مردم خیلی مهم است» افزود: مشکلات اقتصادی خیلی زود خود را نشان می‌دهند بنا بر این مسئولین باید به فکر این امر باشند. هرج و مرج در قیمت‌گذاری‌ها ربطی به تحریم ندارد و باید توسط قدرت و نظارت ما حل و فصل شود.

خبرگزاری ایسنا: این مرجع تقلید در دیدار با محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: یکی از موضوعاتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است مساله اقتصاد مقاومتی است. ما در بعد سیاسی مشکلی نداریم و با وجود ولایت فقیه مشکلات ما حل شده است اما مشکل اقتصادی بسیار اهمیت دارد. معیشت مردم بسیار مهم است . توصیه اسلام است که سعی کنید که محتاج به دیگران نباشید. گرانی و بیکاری باید رفع شود. ما در کشور مشکل سیاسی نداریم اما درگیر مشکلات اقتصادی به ویژه در زمینه بیکاری، گرانی و تولید هستیم.
ایشان با بیان این‌که «معیشت مردم خیلی مهم است» افزود: مشکلات اقتصادی خیلی زود خود را نشان می‌دهند بنا بر این مسئولین باید به فکر این امر باشند.
این مرجع تقلید ادامه داد: قیمت کالاها و خدمات باید توسط کارشناسان تعیین شود و در سراسر کشور یکسان باشد نه اینکه در بالای شهر، پایین شهر، روستا و بین راه متفاوت باشد.
آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار کرد: هرج و مرج در قیمت‌گذاری‌ها ربطی به تحریم ندارد و باید توسط قدرت و نظارت ما حل و فصل شود. در زمینه هزینه‌های سفر، درمان، خوراک و پوشاک شاهد گرانی سالانه هستیم.
وی تصریح کرد: مسئله کاهش قیمت‌ها باید با توجه به اولویت‌ها مورد پیگیری قرار بگیرد و در این زمینه خوراک و پوشاک اولویت مردم است نه وسایل تجملاتی.
آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین در دیدار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که «دشمنان اسلام سال به سال مجهزتر می‌شوند» گفت: در رابطه با جریانات سوریه و مسائل منطقه نباید به حرف‌های آمریکایی‌ها اعتماد کرد به دلیل اینکه آمریکایی‌ها متناقض حرف می‌زنند و شأن آن‌ها ایجاد مشکل و تفرقه بین مسلمانان است که باید در این زمینه بیدار بود.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: وجهه ایران در عرصه بین الملل بسیار بالاست.
آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین در خصوص مسائل بانکی گفت: باید رفع مشکلات بانکی به لحاظ زمانی طولانی نشود و در خصوص جریمه‌های تاخیر باید از راهکارهایی مانند رهن و اخذ ضمانت معتبر استفاده شود و موضوع اخذ جریمه دیرکرد بانکی رفع شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد