عضویت واعظی در 3 پیام رسان موبایلی

کد خبر: 380282

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عضویت 3 شبکه اجتماعی موبایلی بومی درآمد.

مهر: محمود واعظی عضو شبکه های پیام رسان موبایلی بیسفون، ساینا و کال یار شد؛ وی از سال گذشته نیز به عضویت شبکه های اجتماعی اینترنتی همچون کلوب، زیگور، آپارات، تبیان و لنزور درآمده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی داخلی نوشت: شبكه ملی اطلاعات با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه یكی از مهمترین اركان شبكه ملی اطلاعات سرویس های مختلف و متنوع و فعال بر روی آن است كه باید بومی سازی شده تا چرخ اقتصاد، اشتغال و فرهنگ را به نفع جوانان عزیز كشورمان بچرخاند ادامه داد: بخش خصوصی با دانش نرم افزاری در این میان نقش سازنده ای ایفا می كند و حركت پرشتاب این بخش كشور را سریعتر به اهداف و برنامه های توسعه ای نایل می كند .

واعظی تصریح کرد: در این راستا روز گذشته جلسه ای با سه شركت فعال در حوزه سرویس های پیام رسان بومی بیسفون، ساینا و كال یار كه از جوانان با انگیزه و نخبه جامعه هستند داشتم و از نزدیك در جریان تلاش های آنها قرار گرفتم و قرار شد برای تسهیل فعالیت این گروههای مستعد و رفع موانع فعالیت آنها تلاش کنم.

وی افزود: در پایان این جلسه من هم به این شبكه های پیام رسان موبایلی پیوستم و از خدمات آنها بهره خواهم گرفت
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد