قیمت نهایی مسکن ویژه تهران

کد خبر: 306090

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران قیمت نهایی مسکن ویژه را ۲۹۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : بخشی از این قیمت شامل هزینه‌های آماده‌سازی، نصب انشعاف برق و آب و فاضلاب است.

واحد مرکزی خبر: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران قیمت نهایی مسکن ویژه را ۲۹۳ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از این قیمت شامل هزینه‌های آماده‌سازی، نصب انشعاف برق و آب و فاضلاب است.
فریبرز واحدی در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی گفت : خرید و فروش مسکن ویژه تهران از سال آینده امکان پذیر می شود. وی اظهار داشت : قرارداد مسکن ویژه تهرانسر به گونه‌ای بسته شده است که متقاضیان می‌توانند از سال آینده این واحدها را به غیر منتقل کنند. واحدی گفت :‌ میزان پرداخت قسط پنجم مسکن ویژه تهران 61 میلیون تومان است و اگر متقاضی نتواند این مبلغ را یکجا پرداخت کند، تسهیلاتی ایجاد کرده‌‌ایم که این مبلغ را در دو قسط در زمان تحویل مسکن و قبل از تحویل مسکن پرداخت شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : این واحدهای مسکونی برای انتقال آب و فاضلاب مشکلی ندارد و برای تأمین برق با شرکت برق تهران همکاری می کنیم. واحدی گفت: اقساط ماهانه واحدهای مسکونی تهرانسر حدود 920 هزار تومان است که در10 سال پرداخت خواهد شد. وی تأکید کرد: بعد از انعقاد قرارداد این واحدهای مسکونی در15 ماه تحویل خواهد شد. چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته از 9 تا 12 آذر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 تا 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد