رونمایی از محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 4

کد خبر: 183680

این شرکت درجهت تمرکز بر تولید خودرو های کم مصرف و ساز گار با محیط زیست و بهره مندی از سوخت های جایگزین گام های بلندی برداشته است .

ایکوپرس: به مناسبت هفته پاک از محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 4 درراستای تمرکز بر تولید خودروهای کم با حضور دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد . خودرو های یورو 4 با هدف عزم ملی جهت پاسداشت محیط زیست و با تکیه بر توان علمی و فنی نیروهای کشورمان ساخته شده است.

براساس این گزارش ، این شرکت درجهت تمرکز بر تولید خودرو های کم مصرف و ساز گار با محیط زیست و بهره مندی از سوخت های جایگزین گام های بلندی برداشته است .

دراین گزارش آمده است ، درسه ماهه نخست سال 91 برنامه ارتقای استاندارد محصولات ایران خودرو به یورو 4 مطابق زمان بندی اجرایی خواهد شد .

درحال حاضر امکان تولیدات نمونه و آزمایشی محصولات پژو 206 و 207 آی ، تندر90 و سورن با استاندارد یورو 4 امکان پذیرمی باشد .

همچنین همه محصولات ايران خودرو تا پايان سال 91 با استاندارد يورو 4 توليد و عرضه مي شود

براسا س این گزارش ، درمراسم امروز صبح پنچ شنبه از خودرو های پژو 207 آی ، پژو 206 صندوق دار ، سمند سورن ، سمند میکرو هیبرید و خودرو دنا و رانا با استاندارد یورو 4 رونمایی شد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد