دوربین مداربسته دید در شب رنگی دوگانه داهوا

کد خبر: 1158043

شرکت فناوری داهوا (Dahua Technology) بزرگترین تولید کننده سیستم های نظارت تصویری در جهان، سری جدید دوربین‌های مدار بسته دوگانه هوشمند تمام رنگی خود را در سال ۲۰۲۲ رسماً عرضه کرد.

پس از استقبال بی نظیر مشتریان از سری دوربین های فول کالر داهوا، حالا این برند سری جدید تمام رنگی دو روشنگر - نور گرم و نور مادون قرمز - را با سه حالت نور مکمل برای ارائه تصاویر تمام رنگی واضح و در عین حال اجتناب از استفاده مداوم از نور گرم ادغام می کند و راه حلی انعطاف پذیر برای انواع شب و نور کم ارائه می کند. همچنین انتخاب نوع نور دید در شب نیز می تواند میسر شود. ممکن است در بعضی از پروژه ها بنابه شرایط پروژه نیاز به هر یک از نورها باشد. وارم لایت یا نور مادون قرمز.

11

 

سناریوهای نظارت بر نور، شناسایی دقیق اهداف

"جرایم اغلب در شب اتفاق می افتد، بنابراین یک سیستم نظارتی باید بتواند تصاویر رنگی از رویدادها را به عنوان مدرکی برای تحقیق ثبت کند. برای انجام این کار، نور گرم ضروری است، اما استفاده مداوم از نور گرم می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنان شود. Eaden Xie، مدیر محصول دوربین IP در فناوری داهوا، گفت: به همین دلیل است که ما دوربین روشن‌کننده دوگانه هوشمند تمام رنگی را توسعه داده‌ایم که با آن کاربران می‌توانند بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشند.

 

اما خبر خوب آنکه با بروز رسانی نرم افزاری داهوا، حالت روشنایی چراغ های دوربین مداربسته دوگانه هوشمند را می توان در برنامه DMSS نیز تنظیم کرد

 

با اتخاذ الگوریتم یادگیری عمیق برای تشخیص دقیق اهداف، دوربین مداربسته روشن‌کننده دوگانه هوشمند تمام رنگی داهوا می‌تواند به صورت هوشمند بین حالت IR زمانی که هدفی در صحنه وجود ندارد و حالت تمام رنگی زمانی که هدف شناسایی می‌شود، جابجا شود. این امکان را به کاربران می دهد تا رویدادهای تمام رنگی را بدون کمک به آلودگی نوری ضبط کنند. یعنی نیاز به روشن ماندن مداوم LED فول کالر نیست، بلکه LED فقط زمانی روشن می شود که حرکت سوژه تشخیص داده شود. در سایر مواقع نور مادون قرمز روشن خواهد بود. البته همانطور که گفته شد می توان بر حسب نیاز و سلیقه هر یک از این نورها را به صورت ثابت نیز روشن کرد.

 

اخیرا داهوا توجه زیادی به توسعه نرم افزار موبایل خود دارد بطوری که سعی می کند بسیاری از دسترسی های مدیریتی و تنظیماتی را در نرم افزار DMSS فراهم کند. حالت روشنایی روشن‌کننده‌های دوگانه هوشمند را نیز می‌توان با یک کلیک در برنامه DMSS تنظیم کرد و به کاربران امکان می‌دهد دستگاه را از راه دور مدیریت کنند، صحنه نظارت شده را مشاهده کنند و اعلان‌های هشدار به موقع را در هر زمان و هر مکان دریافت کنند.

12

کاهش هزینه های ذخیره سازی

به لطف الگوریتم‌های یادگیری عمیق، دوربین روشن‌کننده دوگانه هوشمند تمام رنگی جدید از برنامه‌های هوش مصنوعی مانند SMD plus، حفاظت محیطی و جستجوی سریع پشتیبانی می‌کند و تمرکز کاربران را بر روی تهدیدات واقعی آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، فناوری کدک هوشمند آن نرخ بیت کمتری را ارائه می دهد و به کاهش هزینه های ذخیره سازی کمک می کند.

 

این مجموعه برای برنامه‌هایی ایده‌آل است که فیلم‌های تمام رنگی ضروری هستند اما نیازی به استفاده مداوم از نور گرم ندارند، مانند مناطق مسکونی، ویلاها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس، بیمارستان‌ها، پارک‌ها و غیره. همچنین برای سناریوهای داخلی مناسب است ( به عنوان مثال راهروها و راهروها) که در آن نور کافی نیست، و سناریوهای دیگری که نیاز به نور گرم ثابت دارند، مانند پارکینگ ها و خیابان ها.

قبل از این یکی از دغدغه های مشتریان دوربین های مداربسته فول کالر این بود که در محیط های مثل داخل خانه نور وارم لایت در شب آزاردهنده بود.

در آینده دوربین‌های IP دوگانه روشن‌کننده هوشمند داهوا طبق برنامه به نورپردازی مجهز خواهند شد. این عملکرد اجازه می دهد تا حالت های مختلف روشنایی را با توجه به شکاف های زمانی مختلف تنظیم کنید تا برنامه حفاظتی خود کاربر را سفارشی کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد