فروش فوری محصولات سایپا | ثبت نام محصولات سایپا | قیمت جدید محصولات سایپا

آغاز فروش فوق العاده سایپا با شرایط ویژه؛ فردا | با 82 میلیون صاحب کوییک شوید!

کد خبر: 1121081

طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه ۱۶ دی آغاز می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

آغاز فروش فوق العاده سایپا با شرایط ویژه؛ فردا | با 82 میلیون صاحب کوییک شوید!

طرح جدید پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ به مدت دو روزآغاز می‌شود.

در این طرح‌های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت ۱۵۱ اس.‌ای با موتور ام.۱۳ را عرضه می‌کند./میزان

پیش-فروش-سایپا

 

همه چیز درباره ثبت نام و قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

با شرکت در قرعه کشی سایپا یا ایران خودرو می‌توانید صاحب یکی از خودروهای ویژه در فروش فوق العادۀ این شرکت‌ها شوید. با ما در ادامۀ مطلب همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های بزرگ خودروسازی داخلی این روزها با استفاده از طرح‌های ویژه خود بازار داغی را در خودرو ایجاد کرده اند. با توجه به قیمت‌های سرسام آور خودرو در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین نیاز روز افزون افراد به اتومبیل، بسیاری ترجیح می‌دهند منتظر ثبت نام‌های کارخانه‌ای بمانند تا بتوانند خودرو را با قیمت مناسب تری خریداری نمایند.

یکی از راه‌های دریافت خودرو با قیمتی متفاوت‌تر از قیمت بازار، ثبت نام در قرعه کشی‌هایی است که سایپا و ایران خودرو برگزار می‌کنند.‌ ثبت نام سایپا و ایران خودرو دارای شرایط خاصی است و بدین ترتیب خودروهای پیش فروش سایپا یا ایران خودرو با فروش فوق العاده به دست مردم خواهد رسید.

در این مطلب سعی داریم شرایط ویژه برای ثبت نام سایپا و یا قرعه کشی ایران خودرو را برای شما توضیح دهیم. با شرکت در قرعه کشی سایپا یا ایران خودرو می‌توانید صاحب یکی از خودروهای ویژه در فروش فوق العادۀ این شرکت‌ها شوید. با ما در ادامۀ مطلب همراه باشید.

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو و سایپا

سایپا و ایران خودرو هر دو طرح‌های ویژه‌ای را برای خریداران ارائه می‌دهند. فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو در واقع یک امتیاز بسیار عالی برای برندگان ایران خودرو و سایپا است. پس از افزایش قیمت‌ ۱۸ درصدی بازار خودرو، فروش فوق العاده انواع محصولات ایران خودرو با تحویل سه ماهه و همچنین قیمت قطعی آغاز شد.

طرح جدید ثبت نام سایپا از ۲ دی ماه آغاز شده و خودروهایی مانند کوییک گیربکس معمولی به قیمت ۱۶۵ میلیون تومان و تحویل سه ماهه به بازار عرضه شده است. خودرو تیبا SX با قیمتی حدود ۱۱۸ میلیون تومان و تیبا مدل EX۲ با رینگ فولادی به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان به بازار آمد. برای ثبت نام در قرعه کشی سایپا باید از طریق سایت اقدام نمایید تا یکی از برندگان سایپا باشید.

قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

برای شرکت در ثبت نام سایپا و یا قرعه کشی ایران خودرو باید از سایت مربوط به هر شرکت ثبت نام نمایید. قرعه کشی محصولات سایپا و ایران خودرو که در دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، بعد از تایید نهایی نهادهای نظارتی خدمت مردم اعلام خواهد شد. در فروش فوق العادۀ شرکت ایران خودرو پنج میلیون و ۶۳ هزار و ۵۳۵ فرد واجد شرایط می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند و حدود ده هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان برنده انتخاب خواهند شد.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا مدت سه روز مهلت دارند تا وجه مورد نظر را پرداخت نمایند. عدم واریز هر فرد به منزلۀ انصراف تلقی شده و به جای آن‌ها افراد ذخیره جایگزین خواهند شد. در این طرح جدید هر کدام از شرکت‌ها شرایط ویژه‌ای دارند که در بخش بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

شرایط ثبت نام طرح جدید سایپا

فرد حداقل ۱۸ سال سن و گواهینامۀ پایه ۳ داشته باشد.

فرد متقاضی پلاک انتظامی نداشته باشد.

در طی ۲ سال نباید از شرکت‌های مختلف خودروسازی داخلی، اتومبیل خریداری کرده باشند.

جهت واریز وجه حتماً باید شماره شبا، شماره کارت و شماره حساب فرد متقاضی وارد شود.

شماره تلفن فرد متقاضی باید به درستی وارد شده و متعلق به خود فرد باشد.

کد پستی باید با کد نمایندگی هم استان باشد.

پس از تحویل خودرو و گذشت ۵ ماه باید خودرو به نمایندگی برده شود تا سرویس‌های اولیه انجام شود، در غیر این صورت گارانتی آن باطل می‌شود.

هر کد ملی تنها یک بار می‌تواند در طرح‌های مختلف ثبت نام سایپا و یا قرعه کشی ایران خودرو شرکت کند.

شرایط ثبت نام طرح جدید ایران خودرو

وارد کردن شماره همراه متعلق به متقاضی

گذشت ۲ سال از آخرین خرید اتومبیل

داشتن حداقل ۱۸ سال سن و گواهینامه

داشتن یک حساب بانکی جهت واریز وجه

عدم شرکت در دو قرعه کشی به طور همزمان

استفاده از هر کد ملی تنها برای ثبت نام یک خودرو

پیش بینی قیمت خودرو در سال ۱۴۰۰

برخی از رسانه‌ها این روزها خبر از افزایش قیمت خودرو داده‌اند. این اخبار اعلام کرده است که قیمت خودرو پراید از ۱۶۰ میلیون تومان عبور می‌کند. با توجه به نظریه‌های کارشناسان بازار تا پایان سال ۱۴۰۰ قیمت خودرو همزمان با افزایش قیمت دلار حدود ۴ الی ۵ درصد افزایش خواهد داشت. ممکن است با ریزش دلار، قیمت خودرو نیز کاهش پیدا کند اما باز هم قیمت درب کارخانه ارزان‌تر نخواهد شد.

جمع بندی

این روزها با توجه به تورم و افزایش روز افزون قیمت خودروها بهتر است با ثبت نام در قرعه کشی سایپا و قرعه کشی ایران خودرو، اتومبیل درخواستی خود را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. با توجه به طرح‌های جدیدی که این شرکت‌ها برای مردم ترتیب داده‌اند و آمار بالای ثبت نام، می‌توانید امیدوار باشید که شما هم یکی از برندگان خوش شانس این شرکت‌های خودروسازی خواهید بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

اجرای طرح‌ فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه هر هفته

گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید،‌ تا پایان سال۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش‌تر از تعهدات و در قالب فروش فوق‌العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق‌العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت،‌ برنامه فروش در قالب‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته پس از اصلاح قیمت‌ها و رویکرد افزایش عرضه،‌ انتظار می‌رود بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال،‌ به تعادل برسد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

عرضه مستمر خودرو به بازار در «سه‌شنبه‌ های سایپایی»

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: در راستای تحقق برنامه های وزیر صمت برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو، این خودروساز تا پایان سال ۱۴۰۰ هر هفته سه‌شنبه یک طرح عرضه محصولات خواهد داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی در تشریح طرح سه‌شنبه‌های سایپایی، اظهار کرد: با راهبری وزیر صنعت، معدن و تجارت برنامه های مختلفی برای کنترل و تنظیم بازار خودرو تدوین شده که یکی از آنها عرضه مدوام و مستمر خودرو توسط خودروسازان کشور است. از این رو گروه سایپا از هفته پیش رو تا پایان سال هر سه شنبه یک طرح عرضه خودرو اجرا خواهد کرد.

سلیمانی ادامه داد: این طرح های عرضه خودرو شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید خواهد بود.

وی در خصوص خودروهایی که در این طرح های فروش عرضه خواهند شد نیز تشریح کرد: تقریبا تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا در این طرح های فروش عرضه خواهند شد و هموطنان می توانند بنابر نیاز خود برای خرید این خودروها ثبت نام کنند.

مدیرعامل سایپا به طرح فروش فوق العاده این گروه خودروسازی که در حال اجراست اشاره کرد و افزود: طرح فروش فوق‌العاده عرضه ۵ محصول سایپا به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اجرا شده و متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه به‌مدت دو روز و به‌ صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌ نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت اطلاعات، دریافت کد کاربری و رمز عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

سلیمانی گفت: در این طرح خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می شود.

فروش فوق‌العاده محصولات ادامه دارد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که برنامه های فروش محصولات این شرکت کماکان ادامه دارد، از کاهش تعهدات معوق ایران خودرو به هفت هزار دستگاه در پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی با اشاره به اجرای فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۴۵ روز در آبان‌ماه، گفت:‌ در این طرح تمامی تعهدات ۲۰۶ تیپ دو ظرف مدت ۱۵ روز تحویل مشتریان شده و مابقی تعهدات نیز حداکثر ظرف ۴۵ روز واگذار خواهد شد.

وی با بیان این که در صورت حمایت و پشتیبانی لازم، تولید و عرضه خودرو افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش از تعهدات فعلی، به بازار عرضه کنیم.

به گفته رحمانی در آبان ماه ۴۳ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که ۱۰ هزار دستگاه آن در قالب فروش فوق‌العاده بوده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو درخصوص روش های فعلی فروش محصولات گفت: سه نوع فروش شامل فوق العاده با زمان تحویل حداکثر سه ماهه، پیش فروش با موعد تحویل یک ساله و طرح های فروش مشارکت در تولید با موعد تحویل بیش از یک‌ سال براساس قرعه کشی به اجرا گذاشته می شود.

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد