سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

کد خبر: 1242294

باید به شما تبریک بگوییم، چون 100 هزار دلار پس‌انداز دارید! حالا باید به دنبال بهترین راه برای مدیریت و سرمایه‌گذاری و افزایش این مبلغ باشید. یکی از بهترین راه‌ها این است که این مبلغ را در کشور کانادا سرمایه‌گذاری کنید. با این حال، قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد چگونگی سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا باید برخی از عوامل مهم را در نظر بگیرید؛ عواملی که می‌توانند استراتژی سرمایه‌گذاری و آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

 

 

 

اقامت کانادا با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

اقامت کانادا با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری یک برنامه بسیار پرطرفدار است. چرا که به سرمایه‌گذاری نجومی نیاز ندارید و می‌توانید با حداقل سرمایه‌گذاری به اقامت موقت یک یا دو ساله کانادا دست یابید. البته در اکثر طرح‌ها و پس از یک زندگی و تجارت موفق در کانادا می‌توانید درخواست خود را برای اقامت دائم این کشور ارائه دهید.

برنامه های سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

کانادا چندین گزینه مهاجرت با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار دلاری را برای صاحبان مشاغل، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، استارتاپ‌ها یا افراد خوداشتغال فراهم کرده است. اتباع خارجی و خانواده‌های آن‌ها با این گزینه‌های متنوع می‌توانند کسب‌وکار خود را به کانادا گسترش دهند، در یک تجارت کانادایی موجود سرمایه‌گذاری کنند یا یک کسب‌وکار جدید ایجاد کنند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری آن‌ها می‌تواند به اخذ اقامت دائم یا پی آر کانادا منجر شود.

خوداشتغالی

مجوز کار C11 یک برنامه خود اشتغالی کانادا و برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک کسب‌وکار جدید در کانادا راه‌اندازی کنند یا یک کسب‌وکار موجود را بخرند. در این طرح باید مالک کسب‌وکار یا اکثریت سهام آن باشید (حداقل 51 درصد). همچنین به تجربه و ظرفیت لازم و مرتبط برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود اشتغالی در کانادا نیاز دارید.

دارندگان این مجوز می‌توانند پس از یک سال فعالیت تجاری موفق برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. مجوز کار C11 معمولا دو سال اعتبار دارد و حداقل سرمایه برای آن تعیین نشده است. پس با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا می‌توانید در این طرح موفق شوید.

از سوی دیگر، برنامه خوداشتغالی استان کبک هم وجود دارد. این برنامه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند برای خودشان کار کنند و با حداقل سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری به کبک نقل‌مکان کنند.

ثبت شرکت

سرمایه‌گذاران، صاحبان مشاغل و کارآفرینانی که خواستار مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت هستند، می‌توانند برای مجوزهای کار مبتنی بر LMIA جهت ثبت شرکت در کانادا درخواست دهند. این مجوز برای ورود به کانادا و کار به عنوان مدیر شرکت‌های خود یا سایر شرکت‌های کانادایی صادر می‌شود.

با این مجوز می‌توان پس از دو سال کار تمام‌وقت، برای اقامت دائم کانادا درخواست داد. هیچ حداقل نیاز سرمایه‌گذاری برای این مسیر وجود ندارد. پس با 100 هزار دلار می‌توانید شرکت خود را تاسیس کنید و به عنوان مدیر آن مشغول به فعالیت شوید.

همچنین باید به مسیر مجوز کار جزیره پرنس ادوارد (PEI) هم اشاره کنیم. این مسیر برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون حداقل سرمایه گذاری، یک شرکت در جزیره پرنس ادوارد تاسیس کنند.

استارتاپ

اگر شما یک کارآفرین هستید، ممکن است واجد شرایط مهاجرت از طریق برنامه ویزای استارتاپ کانادا باشید. کشور کانادا همواره به دنبال کارآفرینان بااستعدادی است که علاقه‌مند به ایجاد فرصت‌های اقتصادی هستند. فرصت‌هایی که ضمن ایجاد شغل برای ساکنان کانادا، اقتصاد این کشور را هم به سمت رشد بیشتر هدایت کنند.

طرح استارتاپ شما باید به تایید یکی از سازمان‌های تعیین‌شده در کانادا برسد. این موسسات شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، گروه‌های سرمایه‌گذار فرشته و انکوباتورهای رشد و توسعه هستند. طرح استارتاپ را باید برای سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا بسیار مناسب دانست.

  • اگر طرح استارتاپ شما توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر کانادایی تایید شود، باید حداقل 200 هزار دلار سرمایه داشته باشید.

  • اگر طرح استارتاپ شما از طرف یک گروه سرمایه‌گذار فرشته کانادایی تایید شده باشد، به حداقل 75 هزار دلار سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارید.

  • چنانچه طرح استارتاپ شما مورد تایید یک انکوباتور رشد و توسعه قرار گیرد، نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید به فهرست سازمان‌های تعیین‌شده در وب‌سایت دولت کانادا مراجعه کنید.

کارآفرینی

طرح‌های کارآفرینی با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا بر اساس استان‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند. توجه داشته باشید که این طرح‌ها متعدد هستند، اما در اینجا فقط به طرح‌هایی اشاره کرده‌ایم که حداقل سرمایه لازم برای درخواست آن‌ها 100 هزار دلار تعیین شده است.

استان کبک (QIIP)

مسیر کارآفرینی استان کبک - این طرح برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک کسب‌وکار نوآورانه را با حداقل سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار در استان کبک راه‌اندازی کنند.

استان نوا اسکوشیا (NSNP)

  • مسیر کارآفرین نوا اسکوشیا - طرح کارآفرین نوا اسکوشیا برای صاحبان مشاغل باتجربه یا مدیران ارشد کسب‌وکار مناسب است. آن‌ها در قالب این طرح می‌توانند با حداقل سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار، کسب‌وکاری را در نوا اسکوشیا راه‌اندازی یا به دست آورند.

  • مسیر کارآفرینان فارغ‌التحصیل بین‌المللی - برای فارغ‌التحصیلان اخیر یک دانشگاه یا کالج در نوا اسکوشیا مناسب است که کسب‌وکار خود را در نوا اسکوشیا تاسیس کرده‌اند یا به دست آورده‌اند. آن‌ها باید حداقل یک سال، آن را اداره کنند تا واجد شرایط درخواست برای اقامت دائم کانادا شوند.

استان ساسکاچوان (SINP)

مسیر کارآفرین فارغ‌التحصیل - برای کسانی مناسب است که از کالج یا دانشگاه‌های ساسکاچوان فارغ‌التحصیل شده‌اند و می‌خواهند کسب‌وکاری را در آنجا راه‌اندازی کنند یا بخرند. حداقل سرمایه‌گذاری در این طرح، 100 هزار دلار است.

استان آلبرتا (AAIP)

  • مسیر کارآفرین روستایی - برای کسانی مناسب است که می‌خواهند یک کسب‌وکار در جوامع روستایی آلبرتا راه‌اندازی کنند یا بخرند. پس از یک سال فعالیت تجاری، نامزدها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای مسیر کارآفرین روستایی، 100 هزار دلار است.

  • مسیر کارآفرین فارغ‌التحصیل - این مسیر برای فارغ‌التحصیلان یک کالج یا دانشگاه در آلبرتا مناسب است که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در استان آلبرتا راه‌اندازی کنند. پس از یک سال فعالیت تجاری می‌توان برای اقامت دائم اقدام کرد. حداقل سرمایه مورد نیاز 50 هزار دلار یا 100 هزار دلار خواهد بود.

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا (BC PNP)

مسیر آزمایشی منطقه‌ای - برای کسانی مناسب است که می‌خواهند کسب‌وکار کوچکی را در مناطق کوچک بریتیش کلمبیا راه‌اندازی کنند. پس از انجام شرایط توافقنامه و عملکرد تجاری مناسب که یک سال طول می‌کشد، می‌توان برای اقامت دائم درخواست داد. این برنامه اقامت با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود.

سایر برنامه‌ها

به طور کلی، هیچ راه‌حل یکسانی برای سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار در کانادا وجود ندارد و گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند. اما هدف شما باید یافتن بهترین راه برای سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری و انتخاب ابزار مالی یا ترکیبی از ابزارها باشد. با این کار می‌توانید یک سبد پرتفولیو متنوع و با حاشیه ریسک کمتر بسازید.

عواملی مانند سن، تحمل ریسک، چارچوب زمانی سرمایه‌گذاری و اهداف مالی، همگی به طور قابل توجهی در تصمیم نهایی شما موثر خواهند بود. سایر گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری در کانادا به شرح زیر هستند.

بورس اوراق بهادار

تخصیص بخشی از 100 هزار دلار به بازار سهام می‌تواند استراتژی مناسبی برای ایجاد درآمد غیرفعال باشد. زیرا سود یک شرکت در هر سال به صورت نقدی بین سهامداران آن توزیع می‌شود. این درآمد را می‌توان مجددا سرمایه‌گذاری کرد یا مورد استفاده قرار داد.

اوراق قرضه دولتی

شما می‌توانید اوراق قرضه را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید. نوسان ارزش اوراق قرضه به طور کلی کمتر از قیمت سهام است. پس برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و اطمینان در مورد نرخ بازده، مناسب خواهد بود.

صندوق‌های معامله‌گر در بورس (ETF)

این صندوق‌ها گزینه‌ای عالی برای سرمایه‌گذارانی هستند که نمی‌خواهند به صورت فردی وارد بورس شوند. وجوه جمع شده در این صندوق‌ها، نسبت هزینه‌های پایینی دارند و می‌توانند در معرض کل طبقات دارایی قرار بگیرند.

املاک و مستغلات

خرید ملک در کانادا یک روش مطمئن و ضد تورم برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا در املاک و مستغلات می‌تواند یک حرکت استراتژیک به سمت ایجاد درآمد قابل توجه با اجاره دادن آن باشد.

تراست‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (REIT)

اگر مدیریت، نگهداری و اجاره دادن املاک و مستغلات برای شما سخت به نظر می‌رسد، سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری در تراست‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (REIT) می‌تواند یک جایگزین جذاب باشد. این تراست‌ها، املاک و مستغلات درآمدزا را از جانب مالک آن مدیریت می‌کنند.

فرانچایز

اگر به دنبال خرید فرانچایز در کانادا با سرمایه‌گذاری تا 100 هزار دلار هستید، به کشور درستی روی آورده‌اید. زیرا در کانادا می‌توانید فرصت‌های فرانچایز زیادی را متناسب با مهارت‌ها و سرمایه خود بیابید. فرانچایز راهی برای توزیع محصولات و خدمات است. در این روش، مالک اصلی یک کسب‌وکار می‌تواند مجوز استفاده از علامت تجاری یا نام برند خود را در ازای پرداخت هزینه به شما اعطا کند.

شرایط لازم برای سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

در وهله اول، داشتن درک روشن از اهداف سرمایه‌گذاری و میزان ریسک آن ضرورت دارد. بنابراین انجام تحقیقات کامل در مورد گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و تعیین مورد مناسب با اهداف مالی مورد نظر، لازم است. علاوه بر این، آشنایی با چارچوب قانونی و نظارتی حاکم بر سرمایه‌گذاری در کانادا بسیار اهمیت دارد. این امر شامل دانستن الزامات خاص سرمایه‌گذاری پول زیاد مانند تعهدات گزارش‌دهی مالیاتی و هرگونه محدودیتی است که شاید بر پول شما اعمال شود.

مثلا ممکن است در صورت اخذ اقامت با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا تا مدت مشخصی نتوانید پول خود را از سرمایه‌گذاری خارج کنید. کسب مشاوره حرفه‌ای از مشاوران مالی یا کارشناسان بازار کانادا می‌تواند بینش‌های ارزشمندی را به شما ارائه دهد.

مدارک لازم برای سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا

افراد یا سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در کانادا باید به ارائه چندین سند و مدرک مهم بپردازند. سرمایه‌گذاران خارجی باید پاسپورت یا سند مسافرتی معتبر و همچنین مدرکی مبنی بر وضعیت اقامت قانونی در کشور خود ارائه دهند. این ممکن است شامل یک ویزای معتبر یا مجوز کار باشد.

افراد به ارائه شواهدی از توان مالی خود مانند صورت‌حساب‌های اخیر بانکی یا اثبات درآمد هم نیاز دارند. این اسناد توسط مقامات کانادایی در ارزیابی صلاحیت و اعتبار سرمایه‌گذاران استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر، شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که به دنبال سرمایه گذاری در کانادا هستند، باید مدارک بیشتری ارائه دهند. این شامل اسناد قانونی برای اثبات وجود شرکت مانند گواهی تاسیس یا گواهی ثبت آن می‌شود. شرکت‌ها باید صورت‌های مالی، طرح‌های تجاری و اطلاعاتی درباره عملیات و فعالیت‌های شرکت ارائه کنند.

سرمایه‌گذاران باید با الزامات خاص استانی یا منطقه‌ای در کانادا نیز آشنا شوند. زیرا هر منطقه در کانادا ممکن است مقررات و الزامات مستندات خاص خود را داشته باشد. به طور کلی، شناخت و ارائه مدارک لازم می‌تواند موفقیت در سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا را تضمین کند.

مزایای سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا

سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری در کانادا می‌تواند مزایای بی‌شماری داشته باشد. اولا کانادا یک اقتصاد باثبات و قوی دارد که در رشد پایدار تولید ناخالص داخلی و نرخ تورم پایین آن منعکس می‌شود. همچنین دارای یک سیستم مالی قوی و یک بازار سهام منظم است که فضای امنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

کانادا طیف متنوعی از صنایع مانند فناوری، امور مالی و منابع طبیعی نیز دارد که گزینه‌های مختلفی را برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. این تنوع می‌تواند ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در یک بخش را به حداقل برساند و امکان بازدهی بالاتر را فراهم سازد.

از همه مهم‌تر، با سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری کانادا می‌توانید اقامت موقت کانادا را به دست آورید. اقامتی که پس از مدتی می‌تواند به پی آر و درنهایت شهروندی کانادا منجر شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد