سرمایه گذاری خاص بوسنیایی ها بر روی صنعت حلال

کد خبر: 1239728

دولت یوسنی و هرز گوین، سرمایه گذاری خاصی بر روی صنعت حلال و کسب منافع اقتصادی و فرهنگی از آن صورت داده است. ماه گذشته ، سومین و بزرگترین نمایشگاه صنعت حلال در بالکان با حضور تولید کنندگان و کارشناسان برجسته داخلی و بین‌المللی در هتل هیلز سارایوو برگزار شد.

به نقل از پایگاه جامعه و فرهنگ ملل، حسین افندی کاوازوویچ رئیس العلمای بوسنی و هرزگوین در این خصوص می گوید: اولین تلقی حلال به طعام است، اما این کلمه شامل بسیاری از موارد دیگر نیز می‌شود و عملا تمام حوزه‌های فعالیت انسان را در بر می‌گیرد. صحبت در مورد حلال و حرام از روی حکمت است آن چه به انسان اجازه داده شده هم در دنیا وهم در آخرت منفعت دارد و آنچه که نهی شده است مضر برای انسان است پس در حلال رفاه انسان وجود دارد و نباید از حدود آن عبور کرد.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده  صنعت حلال نه تنها نفوذ خود را تقویت و گسترش خواهد داد بلکه به یک فرصت بزرگ و به کانالی قوی و قابل اعتماد برای صادرات محصولات تبدیل خواهد شد.بیش از ۸۵ شرکت دارای گواهینامه حلال در بوسنی و هرزگوین و ۱۲۰ شرکت مختلف متعلق به منطقه در نمایشگاه  ماه گذشته مشارکت دارند.با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات حلال در سراسر جهان بازار حلال فرصتی مناسب برای توسعه و بهبود تجارت در سطح داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد