در گفت‌وگو با یک کارشناس مسائل بین الملل مطرح شد؛

سرنوشت دردناک گروهک تروریستی منافقین در طویله پرورش اسب انور خوجه

کد خبر: 1230110

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: رایزنی‌های پشت‌پرده دولت سیزدهم و نیز قطع کمک‌های مالی برخی کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس به گروهک تروریستی منافقین، فروپاشی و نابودی این گروهک تروریستی را تسریع بخشیده است.

سرنوشت دردناک گروهک تروریستی منافقین در طویله پرورش اسب انور خوجه
 
 
حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل، در گفت‌وگو با خبر۲۴ درباره لغو نشست منافقین در پاریس گفت: تاریخ مصرف گروهک تروریستی منافقین برای آمریکا و غرب به پایان رسیده و این نتیجه همراهی و سیاست کاملا منطقی دولت سیزدهم و تعامل صادقانه و شفاف با جامعه جهانی است.

وی افزود: گروهک تروریستی منافقین در طول چهار دهه گذشته همواره به عنوان ابزاری در خدمت دیکتاتورها و استعمال‌گران و همچنین در جنگ تحمیلی نیز به عنوان مزدوران رژیم بعث در خدمت اهداف کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: آخرین ایستگاه این گروهک تروریستی در طویله پرورش اسب انور خوجه در آلبانی بود که این گروهک در شرایط بسیار دردناکی و همانند حیوان در این طویله تحت نظر دولت آلبانی زندگی ذلت‌باری را دنبال می‌کردند.

وی یادآور شد: اخیرا گروهک تروریستی منافقین از برنامه‌ریزی مشخصی که دولت آلبانی برای آن‌ها تعریف کرده بود، تجاوز کرد و با اشاره غربی‌ها، پلیس آلبانی به محل زندگی آن‌ها که طویله پرورش اسب انور خوجه، دیکتاتور سابق آلبانی، بود حمله کردند.

هانی‌زاده تاکید کرد: این اقدام نشان‌دهنده این است که گروهک منافقین به عنوان برگ برنده غرب، نمی‌تواند مورد استفاده علیه کشورمان قرار بگیرند و لذا این گروهک به سرنوشت داعش و القائده دچار شده و به زودی متلاشی خواهد شد.

این کارشناس تصریح کرد: با توجه به اینکه در طول سال‌های گذشته این گروهک تروریستی در جذب نیروهای جدید ناکام مانده، لذا مجموعه نیروهای پیر، فرسوده و فرتوت در آلبانی برای آمریکا و غرب جذابیتی ندارد و نمی‌تواند به عنوان اپوزوسیون قابل قبول در برابر ایران اسلامی، قد علم کند و در نهایت، سرنوشتی دردناک در انتظار گروهک تروریستی منافقین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: رایزنی‌های پشت‌پرده دولت سیزدهم و همکاری با کشورهای مختلف و نیز  قطع کمک‌های مالی برخی کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس به گروهک تروریستی منافقین، فروپاشی و نابودی این گروهک تروریستی را تسریع بخشیده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار داشت: اخیرا روسای جمهور ایران و فرانسه مکالمه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای داشتند و یکی از محورهای مورد گفت‌وگو بین طرفین، حضور گروهک منافقین در پاریس بوده و همان‌طور که دیدیم دولت فرانسه از نشست سالانه این گروهک تروریستی ممانعت کرد و این نخستین حرکت غربی‌ها برای همراهی با کشورمان در موضوع گروهک تروریستی منافقین بود و رایزنی‌ها بین ایران و کشورهای اروپایی برای طرد این گروهک تروریستی از اروپا ادامه دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد