راه‌های رسیدن به صفحه اول گوگل!

کد خبر: 1216352
راه‌های رسیدن به صفحه اول گوگل!

 

هر کسب و کاری برای پیشرفت و کسب درآمد، نیاز به جذب مخاطب دارد. در عصر امروز، روش‌های بازاریابی و جذب مخاطب تغییر چشمگیری کرده است. پیش از این تنها راه جذب مخاطب، بازاریابی حضوری بود اما این روزها تمامی کسب و کارها می‌دانند که اصلی‎ترین شرط موفقیت آن‌ها بازاریابی دیجیتال و جذب مخاطب از طریق فضای اینترنت است.

اگر صاحب کسب و کاری هستید، بی‌شک می‌دانید که Google یکی از قدرتمندترین ابزار برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب‌سایت‌تان است. گوگل تعیین می‌کند که کدام صفحات برای کاربرانش درباره هر موضوعی مفیدترین و مرتبط‌ترین هستند. در واقع گوگل مفیدترین تولید محتوای متنی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

افراد فقط به نتایج گوگل اعتماد ندارند، بلکه به آن‌ها متکی هستند. با چنین قدرت و نفوذ عظیم گوگل، جلب اعتماد آن اهمیت بسیار بالایی دارد. به زبان دیگر برای جذب مخاطب باید توجه گوگل را جلب کنید! قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باعث می‌شود از بسیاری از رقیب‌های‌تان پیشی بگیرید.

با توجه به اهمیت بالای گوگل در عصر کنونی، در ادامه شما را با مزایای قرارگیری در صفحه اول گوگل و چگونگی کسب این جایگاه آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چرا صفحه اول گوگل مهم است؟

کاملا واضح است که صفحه اول گوگل یک هدف ارزشمند برای هر کسب و کاری است. ترافیک و تعامل پس از چند نتیجه اول در گوگل به سرعت کاهش می‌یابد. قرار گرفتن در صفحه اول به معنی نرخ کلیک بسیار بالاتر است.

این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال آیا می‌دانستید که تفاوت قابل توجهی در نرخ کلیک برای نتایج بالا و پایین وجود دارد؟ یک مطالعه بر روی کلمه کلیدی، نرخ کلیک را بر اساس موقعیت زیر نشان می‌دهد:

  • اولین نتیجه: 36.4% نرخ کلیک
  • دومین نتیجه: 12.5% نرخ کلیک
  • سومین نتیجه: 9.5% نرخ کلیک

بنابراین هر چه رتبه بهتر و بالاتری داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و در نتیجه فروش بیشتری را تجربه می‌کنید!

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

تا اینجا احتمالا با اهمیت قرارگیری در صفحه اول گوگل آشنا شده‌اید. خبر خوش این که راهکارهای مشخصی برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود دارد. با رعایت این نکات در مدت زمان طولانی نتایج شگفت‌انگیزی خواهید گرفت.

تنها توجه داشته باشید که رسیدن به این صفحه، کارِ یک شب نیست و باید صبور باشید! به شما قول می‌دهیم که در مدت زمان مشخصی به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. این نتایج به شرح زیر است:

دید خود را بهبود بخشید


فرض کنید که یک زمین برای ساخت و ساز دارید و می‌خواهید آن را به ساختمان شرکت خود اختصاص دهید. برای قرار دادن محل کسب و کارتان، جاده اصلی (که از شهر می‌گذرد) را انتخاب می‌کردید یا جاده فرعی و آرام را؟ بی‌شک جواب شما جاده اصلی است!

 

با 167 میلیارد جست و جو در ماه، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند راه‌اندازی کسب و کار در شلوغ‌ترین جاده شهر است. هر چه افراد بیشتری وب‌سایت‌تان را ببینند، آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. در نهایت هر چه مصرف‌کنندگان با برند شما آشناتر باشند، پذیرای فعالیت‌های تبدیلی خواهند بود.

13

سرنخ‌های بیشتری تولید کنید

حال اگر مجبور شوید بین خیابان اصلی یک شهر با مردمان متنوع با خیابان اصلی شهری با مشتریان ایده‌آل یکی را انتخاب کنید، کدام یک انتخاب شما بود؟ به اندازه تعداد درخواست‌های مخاطبان، صفحه اول گوگل وجود دارد. هدف اصلی شما این است که در صفحه اول مشتری ایده‌آل خود قرار بگیرید!

با کشف مشتریانی که قصد مشارکت در کسب و کار شما دارند، فروش خود را بالا خواهید برد. بنابراین بی‌شک گزینه دوم انتخاب شما خواهد بود. سعی کنید مناسب‌ترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید. هنگام تولید محتوای متنی از آن‌ها استفاده کنید تا مخاطب هدف خود را پیدا کنید.

کلمه کلیدی انتخاب کنید

برای بهبود سئوی سایت خود و در نتیجه بهبود رتبه باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار خود می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  1. به پیشنهادات گوگل نگاهی بیندازید.
  2. از اطلاعات موجود در سرچ کنسول استفاده کنید.
  3. صفحات و کلمات کلیدی رقیب‌های‌تان را بررسی کنید.
  4. از ابزارهای رایگان و غیررایگان سئو مانند moz, ahrefs و semrush استفاده کنید.


انتخاب درست کلمه کلیدی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا با تولید محتوای متناسب با آن، مخاطبان هدف خود را وارد صفحه‌تان کنید.

14

محتوای باکیفیت تولید کنید

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مستلزم ایجاد محتوای منظم است. با تولید محتوای منظم، گوگل تشخیص می‌دهد که نیاز جست و جوگرانش برآورده می‌شود یا نه! تولید محتوای منظم یا همیشه سبز، کاری زمان‌بر است. با این حال افزایش ترافیک و اعتمادی که حاصل می‌شود، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

 

توجه داشته باشید که باید به گونه‌ای تولید محتوا کنید که میان آنچه نیاز مخاطب است و آنچه درباره صنعت شما است، هماهنگی وجود داشته باشد. سعی کنید در وب‌سایت خود وبلاگ داشته باشید و مطالب جدید را به صورت روزانه یا هفتگی به‌روزرسانی کنید. این کار باعث می‌شود مخاطب متوجه به‌روز و فعال بودن‌تان بشود.

سرمایه‌گذاری با برون‌سپاری تولید محتوا

هر اندازه توجه مخاطب و گوگل به محتوا بیشتر شد، اهمیت و حساسیت تولید محتوا بالاتر رفت. تجربه نشان می‌دهد که با محتوا می‌توانید سرمایه‌گذاری بلندمدتی داشته باشید. محتوا از بین نمی‌رود و در و‌سایت شما خواهد ماند. محتواهای قدیمی‌تان تا مدت‌های طولانی مخاطبان جدیدی را وارد صفحه شما خواهند کرد.

برون‌سپاری محتوا یکی از اقداماتی است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ به آن روی می‌آورند. این شرکت‌ها تولید محتوای خود را به افرادی می‌سپارند که تجربه کافی در تولید محتوا را دارند. به همین منظور سایت‌ها و موسساتی با هدف تولید محتوا برای وب‌سایت و شبکه‌های مجازی کسب و کارها تاسیس شدند.

ترجمیک به عنوان معتبرترین سایت سفارش تولید محتوا شناخته می‌شود. این پلتفرم با همکاری بیش از 21000 نویسنده و مترجم متخصص، به تولید محتوا برای کسب و کارهای مختلف می‌پردازد. بیش از یک میلیون سفارش در ترجمیک به ثبت رسیده و با بالاترین سطح کیفی انجام شده است.

تمامی نویسندگان فعال در ترجمیک آشنایی کامل با اصول سئو دارند. از همین رو تمامی محتواهای تولید شده با رعایت تمامی اصول سئو نوشته شده است و از هر گونه کپی‌برداری از سایر منابع جلوگیری شده است. برای اطمینان بیش از پیش مشتریان و حذف هر گونه ایراد احتمالی در محتواها، تمامی سفارش‌ها پس از تحویل توسط نویسنده، توسط تیم کیفی پایش می‌شوند.

ثبت سفارش در این پلتفرم به سادگی هر چه تمام‌تر طراحی شده است. به صفحه ثبت سفارش تولید محتوا در ترجمیک مراجعه کنید. پس از تعیین تعداد کلمه، زبان و موضوع سفارش خود را به ثبت برسانید. شما از طریق پنل کاربری خود می‌توانید از تمامی مراحل انجام سفارش مطلع باشید. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام پشتیبانی ترجمیک به شماره 02167235000 همه روزه از ساعت 8 الی 24 در خدمت شما است!

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد