چرا نباید در شمال ویلاهای خیلی لوکس با تجهیزات متعدد اجاره کرد؟

کد خبر: 1201705
چرا نباید در شمال ویلاهای خیلی لوکس با تجهیزات متعدد اجاره کرد؟

احتمالا شما هم از کسانی هستید که سالی یک بار روانه شهرهای شمالی می‌شوند و آب‎‌وهوایی تازه می‌کنند. شهرهایی مانند رامسر، تنکابن، چالوس، رشت و... که با طبیعت بکر، هوای خوب و غذاهای خوشمزه پذیرای مسافران می‌شوند. اگر از مسافران همیشگی شمال باشید احتمالا با جاهای دیدنی نوار خزری ایران آشنا هستید. اما چقدر اقامتگاه‌ها و ویلاهای این منطقه را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید در میان هزاران ویلای شمال کدام اقامتگاه بهتر است؟ آیا باید و نباید اجاره ویلا را می‌دانید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم یک موضوع مهم را بررسی کنیم. موضوعی که باعث می‌شود بخش زیادی از بودجه سفرتان کاهش یابد و صرف گشت‌وگذار یا پس‌انداز شود. ما قصد داریم بگوییم که چرا نباید در شمال ویلاهای خیلی لوکس با تجهیزات متعدد اجاره کرد. پس به خواندن ادامه دهید.

 

چرا اقامت در ویلا؟

قبل از هر چیز اجازه دهید ببینیم چرا بهتر است در ویلا اقامت داشته باشیم؟ ویلاهای اجاره‌ای مکان‌هایی شخصی و اغلب دربست هستند که با امکانات خوبی ارائه می‌شوند. اقامت در این مکان‌ها به نوعی صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر است زیرا می‌توانید با دوستان و خانواده در یک محیط اقامت کنید و از نرخ اجاره بکاهید. در حالیکه با اقامت در هتل ناچار به اجاره چندین اتاق و پرداخت هزینه بیش‌تر هستید. از طرف دیگر اقامت در ویلا باعث می‌شود که نگرانی از بابت محل بازی بچه‌ها نداشته باشید و خودتان هم مورد آزار و اذیت همسایه‌ها قرار نگیرید. مزیت دیگر اقامت در ویلا تنوع مکانی و جغرافیایی آن‌ها است. به این معنی که شما می‌توانید متناسب با سلیقه و نیازتان لوکیشن اقامت خود را انتخاب کنید و زمان‌تان را در ترافیک شهری هدر ندهید. 

اقامت در ویلاهای لوکس یا ویلاهای معمولی؟

موقعیت گردشگری شهرهای شمالی باعث می‌شود خدمات و امکانات رفاهی متعددی در این مناطق وجود داشته باشد. یکی از این خدمات رفاهی، طیف گسترده‌ای از ویلاها هستند که با قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شوند. از میان این ویلاها می‌توانیم به مواردی چون ویلاهای ساحلی، جنگلی، ویلاهای چوبی، ساختمان‌های دوبلکس و تریبلکس مدرن اشاره کنیم. هرکدام از این اقامتگاه‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. به‌عنوان مثال اقامت در ویلاهای ساحلی همان‌قدر که می‌تواند رویایی و آرامش بخش باشد، می‌تواند سخت و رعب‌آور نیز باشد؛ یا بیش‌تر افراد با فکر کردن به ویلاهای جنگلی هیجان زده می‌شوند اما کسی به دور بودن از مراکز مختلف شهری فکر نمی‌کند. بگذریم؛ موضوع بحث فعلی این نیست.

19

هیچ فردی از زندگی مجلل و تجربه آن بدش نمی‌آید. گاهی افراد ترجیح می‌دهند حتی برای چند روز هم که شده چنین زندگی را تجربه کنند به همین علت به سراغ اجاره ویلاهای لوکس با تجهیزات متعدد می‌روند و هزینه زیادی بابت آن پرداخت می‌کنند. این موضوع در سفر شمال پررنگ‌تر است زیرا در مناطق شمالی ویلاهای لوکس فراوانی وجود دارد که حتی نمای بیرونی‌ آن‌ها وسوسه کننده است. اما واقعا اقامت در کدام نوع ویلا بهتر است؟ پاسخ این سوال رابطه مستقیمی با هدف شما از سفر دارد. به‌عنوان مثال اگر قصد شما از سفر به شمال برگزاری مهمانی لاکچری است یا قصد پذیرایی از مهمان‌های خارجی را دارید، باید اقامتگاهی مجلل رزرو کنید. اما اگر هدف‌تان گشت‌وگذار و تفریح است، لزومی ندارد هزینه و بودجه خود را صرف اجاره ویلا نمایید. به جای این کار می‌توانید ساکن یک ویلای معمولی‌تر یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی شوید و در هزینه خود صرفه جویی نمایید. نگران پیداکردن این ویلاها هم نباشید؛ امروزه پلتفرم‌های آنلاین بسیار زیادی برای رزرو و اجاره ویلا وجود دارند که‌ می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

اول با سبک و مدل ویلاهای شمال آشنا شوید، بعد اجاره کنید

20

اقامت در ویلاهای ساده و تفریح بیش‌تر

سفر شمال از آن سفرهایی است که شما را پاگیر بیرون می‌کند. در این سفر برای این‌که بتوانید تمام جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تفریحی را مشاهده کنید، باید از صبح زود پاشنه کفش را بکشید و راهی بیرون شوید بنابراین زمانی برای در خانه ماندن وجود ندارد. با توجه به این موضوع می‌توانیم بگوییم اجاره ویلای لوکس با تجهیزات متعدد نه تنها عاقلانه نیست بلکه به نوعی دور ریختن پول و هزینه است. هزینه‌ای که می‌تواند صرف تفریح و یا خوردن غذاهای خوشمزه شود. به همین علت اگر هدف شما از سفر، تفریح و دیدن مکان‌های گردشگری شمال است، قید ویلاهای مجلل را بزنید و چند روز پیش از آغاز سفر با کمک وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای خود پیدا نمایید. خبر خوش این‌که گاهی در این وب سایت‎‌ها اقامتگاه‌های تخفیف دار پیدا می‌کنید. پس همین الان شانس خود را امتحان کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد