سلفی سارا و نیکا با مادرشان+عکس

کد خبر: 1105307

سارا و نیکا فرقانی بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند.

سلفی سارا و نیکا با مادرشان+عکس
 
ستاره پارسی : سارا و نیکا فرقانی بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. این دو خواهر بعد از سریال پایتخت حاشیه های زیادی به همراه داشتند.سارا و نیکا متولد 8 مرداد 1383 میباشند. سارا و نیکا ساکن سوئد هستند.

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند. این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

 

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

سارا و نیکا

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند. 

 

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.

بعد از پخش 3 فصل از سریال پایتخت سارا و نیکا به چهره هایی محبوب تبدیل شدند. این دوقلوها که جزو شخصیت های محوری (پایتخت) هستند، در هر 6 فصل این سریال حضور داشته اند.

سارا و نیکای

سارا و نیکا می گویند: حرفه بازیگری کمی سخت است اما در پروژه (پایتخت) تمام عوامل به ما کمک می کنند تا بهتر بتوانیم نقش بازی کنیم. خصوصا خانم رامین فر و آقای تنابنده خیلی به ما کمک می کنند که دیالوگ های خودمان را درست حفظ و ادا کنیم.

سارا و نیکا دیالوگ های زیادی در سریال پایتخت ندارند، این مسئله برای مخاطبان به یک سوال تبدیل شده، آنها در جواب می گویند: کم یا زیاد بودن دیالوگ ها دست ما نیست، ما فقط کاری را انجام می دهیم که آقای تنابنده و مقدم به ما می گویند. 

سارا و نیکا

سارا و نیکا می گویند: پیشنهادات زیادی از سوی دیگر پروژه های تلویزیونی داشتیم، اما نه وقتش را داشتیم و نه دلمان می خواست در آنها شرکت کنیم. ما همه گروه پایتخت را می شناسیم و کار با یک مجموعه دیگر برای ما سخت است. ما در واقعیت هم آقای تنابنده و خانم رامین فر را (بابا و مامان) صدا می کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد